fredag den 15. juni 2012

Sorry...

Hejsa! :D
Sorry jeg ikke har blogget de sidste dage men har simpelhent haft så travlt med Musical selv om jeg ikke skulle lave en skid!!! xD
Nå men idag har jeg været sammen med To fra min klasse, Mia og Joanna.
Det var meningen vi skulle sove sammen alle tre hjemme hos Joanna.
Men så kunne Mia ikke og så havde jeg heller ikke lyst, Fordi jeg havde glædet mig til vi alle sku! :/
Hun skulle hjem kl 17:00 og snakke om det?! xD
Men jeg blev så og spiste aftensmad! :D
Glæder mig MEGA til imorgen, fordi jeg skal til galla fest! :D
Jeg har bare ikke lige den lækreste i klassen... Han den store og klodset har jeg! :/
Nå men blogger imorgen hvis jeg kan nå det, Festen slutter nemlig kl 22:00.

Når ja skal måske ud og se Corparknorth(staves) i Friheden her kl 20?! :D

//Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?