søndag den 17. juni 2012

Hejsa! :D
Igår kom jeg først hjem kl 23.
Så jeg nået det dsv ikke at blogge! :/
Men det var en mega fed fest igår, (næsten) alle pigerne var super flotte og havde gjort noget ud af sig selv!
Jeg syndes selv jeg havde den flotteste kjole seriøst! :D
Men det der ikke var så fedt var at drengene i vores klasse ikke er så modne som os piger, så de turde ikke danse med en pige/partner! Det trak ret meget ned i festen!
Lægger måske et billede ind af mig og Sophus hvis jeg finder et.
Har jeg glemt noget?! :I
Nårrh ja maden bestod af:
Hovedret: Kyllinglår med kogte kartofler og salat.
Dessert: Amerikanske pandekager, med to kugler is, to kirsebær, fire kvarte jordbær, sirup og frugtsalat hvis man ville?! :D
Det  smagte så godt!!!
Har dsv ikke opskriften på pandekagerne! :/ Da den er hemmelig!
Nå men det var hvis det!
Forsat god dag! :D
//Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?