mandag den 11. juni 2012

Musical!!!

Ja her de seneste uger har vi trænet ret meget op til Musical - Midt om natten!
Jeg har glædet mig til at spille det siden jeg så min storesøster spille det, for 2 år siden! Derfor var jeg opsat på at jeg vil havde en hovedrolle/Stor rolle! Jeg er en af dem som godt kan synge i min klasse så jeg tænkte jeg havde en chance?!
Der var mig, og nogle der hedder Mia, Signe og yasmin
Yasmin meldt sig ud pga hun skulle havde bøjle på, Og så ville Signe gerne melde sig ud fordi hun også skulle havde bøjle på, men det fik hun åbenbart ikke lov til, Mia sagde at hun tænkte så gider jeg heller ikke mere, men nået ikke at melde sig ud?!
Så man kunne sige at dørene stod åben for at jeg blev det som jeg havde glædet mig til! :D
Men da vi skulle uddele rolle blev Susan rollen råbt op:
Og det blev Signe! WHAT?! tænkte jeg! Jeg må indrømme jeg blev ret skuffet og lidt ked at det! :-(
Jeg tænkte: Så fik jeg nok ikke lige Susan rollen men måske en mellem rolle! :I
Dan min navn så blev råbt op som KØBMAND (Susan's far)!? o.O Jeg brød jeg helt sammen inden i. Alt hvad jeg hvad glædet mig til i 2 åer var ødelagt!!! Bare pga at Signe ikke måtte melde sig ud! Ej FUCK hvor jeg hader lærene lige nu!
Så idag skulle vi op og øve i Filuren (i Århus musikhus)
Jeg havde Nothing at lave!!! Bare side og kede mig halvt ihjel!!! Ikke lige det man ønsker sig?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?