fredag den 1. februar 2013

Hejsa igen!

Ja da jeg måske ikke når at blogge imorgen blogger jeg nu igen!
Men kun måske! ;D

Nå men da jeg kom hjem idag  kedet jeg mig sårn lidt, men så så jeg to lys og så viste jeg hvad jeg skulle lave! ;D
Det er rigtig nemt og ser rigtig flot ud som pynt!
Du skal bruge: et glas vand
Et eller flere sterinlys i samme eller forskellige farver
Sådan gør du: Stil glasset forand dig, tag nu sterinlys(ende) og tænd for det/dem
Vend lyset vandret så det drypper ned i glasset, læg et par lag. Når du er færdig med det, slukker du lyse(ende) og lægger dem hvor du nu vil havde dem til at ligge, og tag så din flotte slags pyndt op (vent nogle minutter så den kan blive stiv og kold) og stil den hvor du vil! ;)



Håbe i blev inspireret!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?