lørdag den 2. februar 2013

Fødselsdag!

Hejsa!
Idag skal jeg til fødselsdag hos min fra's kæreste's niece!
Tror det bliver super hyggeligt!
Også fordi at der kommer en lille pige ved navn Johanne,
Og hun elsker mig!
Hun vil altid lege og glæder sig altid til at jeg kommer,
hun er simpelsthen den smukkeste lille 2 årig pige,
hun har sådan nogle fantastiske øjnvipper der fremhæver hendes øjne så meget! ;D
Hun har også spurt mig om vi skal se børne MGP sammen,
 og ja det er måske lidt barnligt, men gør de for hendes skyld! ;D 
Nå men glæder mig også fordi at,
hende den lille pige, har lige fået en lillebror,
som blev født i sidste sidste torsdag altsaå den 24 januar!
Elsker bare sådan nogle så børn, de er så søde!
 
Lægger nogle billede ind senere på dagen/aftenen!
 
oxox Caroline

1 kommentar:

  1. Hej Caroline
    Jeg vil da gerne følges! Jeg følger dig nu:)
    Knus

    SvarSlet

Hvad synes du?