søndag den 20. januar 2013

Hej Igen! Gamle ven! ;D

HEJSA! Igen!
Håber i kan huske mig! :I
 


Hold op mand det er længe siden jeg har blogget, men nu vil jeg så begynde igen! :D
Og prøve og få nogen sponser så jeg kan lave nogen give away!

jeg vil begynde og blogge om:
Mit liv
Veninder
Lave Video
Give away
Opskrifter
Negle
Fasion
Og meget mere!

Har også lige fået et nyt spejlrefleks til 5500 fra Japan Foto! Yay er mega glad for det! Så tager også nogle billeder med det og lægger det ind sammen med min indlæg!

Håber i vil følge med!

En af mine store drømme indenfor "Bogger verden" er at blive en af de "store blogger på Bloggers Delight!
Men nu starter jeg bare her, og bygger det op!

I må meget gerne skrive hvad i synes om min blog og MEGET gerne follow og dele den!
Deler også jeres og follower! ;D

Forsat god aften!
-Caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?