tirsdag den 29. januar 2013

Hejsa!!!



Idag her jeg været nede og aflevere en ansøning til Hans og Grete(Kaffe og the butik)
Jeg har ansøgt om at blive Bypige, da man først kan stå ved kassen ved den når man er 18 år.
Men fik tilbudet fordi at min store søster arbejder der som bypige, og hun blev by pige fordi:

Min store søsteresters "Bedste Veninder" som også hedde Clara(Hun er bla også blogger på Bloggers Delight. Hendes Blog hedder Soedo, men hun blogger ikke mere, men tjek den ud!) nå men hun så at de søgte dem, ca sidste år, men der var RIGTIG mange der søgte! Men ejeren(Lone) var så tilfældigvis nabo til Clara, og så blev hun kaldt ind til Jobsamtale og fik jobbet!
Og nu skal 3 af bypigerne så Væk(Bla også min Store søster og Clara fordi de skal på Efterskole)
Og nu er jeg så blevet tilbudt jobbet gennem min storesøster (Lavede ansøgningen i søndags)
Og nu håber jeg bare på at få jobbet!
Du kan også søge! Bare skriv en ansøgning og aflevere den hos Hans og Grete!
Held og lykke!

2 kommentarer:

Hvad synes du?